Buduci da mi je zivot krenuo stranputicom,nemam sta da slavim...Zavrsila mi se jos jedna godina u nizu,jednako dobra i losa. Bitno je da sam puno naucila.
Da se ja pitam,nova godina ne bi bila sad :)  
No dobro.

Veza mi puce negde pre par dana i jbg. 7. januara,tj. za Bozic,sviram u jednom ovde poznatijem klubu,pa ocekujem solidan odziv.

I,sad. Ocekivanja za 2009. su velika. Gospodin Dinkic rece,pre par dana, da u sledecoj godini nece biti bolje,ali i to da nece biti ni gore. Pa naravno. Gore ne moze da bude. :)
Pozelela bih i ovim putem srecne pretstojece praznike Tamari i Stefanu koji ce sigurno procitati,onima koji ce slucajno procitati,i onima koji sigurno nece procitati!

Vidimo se u 2009-toj! :




Happy New Year 2009 by =vxside on deviantART


This entry was posted on 17:32 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 коментара:

    Ivan је рекао...

    Polako, tek ti je 17.god.
    Kad sam poceo da citam post, mislio sam da si zena na pragu tridesetih...

  1. ... on 28. децембар 2008. 20:08